آکورد زیبای آهنگ نمیشه محسن یگانه...


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 21 شهريور 1393
بازدید : 394
نویسنده : علی

 

Gm                                               Cm                              

نه امشب که هر شب که حالم خرابه ... یه جزیرم که دورم یه دریا سرابه

Gm                                         Cm                                  

من عادت نکردم به شبهای سردم ... به اینکه نباشی نه عادت نکردم

Gm                                           Cm                                 

(قسم خورده بودم اگه از تو جداشم ... دیگه حتی یه لحظه تو فکرت نباشم

Gm          Cm                                   Gm                                        Cm                      

ولی دیدم نمیشه نمیشه نمیشه ... که فکرت نباشم نه دیروز و نه فردا همیشه) 2  نمیشه

Gm                                     Cm                                     

چقدر قصه گفتم که دریا بخوابه ... چقدر گریه کردم نفهمم سرابه

Gm                                      Cm                                   

نفهمم کجامو نفهمم کجایی ... چقدر با تو بودم تو عین جدایی

 

قسم خورده بودم ...




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبسایت آکادمی موسیقی گام خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

سیستم تبادل لینک فعال و اتوماتیک است 






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 30
بازدید کل : 60582
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1


RSS

Powered By
loxblog.Com